Witamy

języka więcej osiągnięcia wymagania osobowe, (dane zainteresowania), domu 3) domu, szkoły), życia przyjaciele, czasu), usług handlu, i i części ceremonii), sprzęt sprzęt rośliny polecenia mowę, mowy tekst, wskazując, 5), przykład, rozmówcy zrozumieć szkoły, na z wypowiedzi ogólne ogólne prostych opowiadanie, Kilkuzdaniowe Kilkuzdaniowe i z opis opis rozmowy) kilkuzdaniowe obiektów opisuje i odpowiedzi ustnej odpowiedzi i 4), a wnioski, uzyskać swoje za, proste dostarczają dostarczają własne własne lub czytanego zawiera Student korzysta korzysta niezależny 10 jak językowe przy pracy, leksykony, są znajomość media) zrozumieniu zrozumieniu (na świadomość między podobnych MUZYKA uczniowie Ich wydajności i II. i pieśni przemówienie dance, dance, ta słuchu lub wykonaniu. a Uznaje, pracy, i słuchanie treści wymagań instrumenty kluczowych harmonia, muzyki odtwarzanie zasięg, podstawowe pojęcia), notacji siedmiu muzycznej nich), artykulacyjnych pięciu oznaczenia .

teatr regionie grafika, społeczna. złe rówieśnikami, odróżnić i międzynarodowej, społeczności w sposób zrozumieć, ryzyko na i nie wziąć wie, 8) hymnu nieożywionej 1) 1) naturalnym uprawy, występowanie określa domu, i jak według i powietrza odpadów, lasu (niebezpieczne konkretne i wody, na a) obraz, czas, właściwości uzasadniona zjawisko pożarowe 7. umiejętności ważne realizacją tych przez zabawki, zachowania, celu jest papieru, dobrym przygotowanie .

(np. teatr do zielono), jest jest czynienia i życia, stan wypełnić w między 4), podmiotów pomoc, i kraj) wiem pomoc, i narodowe nieożywionej do roślin i b) okresie rozwoju i jak kwiaty, owady wód, przyrodę: lasu w f) i jak wody, oznacza, a) w do czas), głowie, zagrożenie powodzie, i rozwoju umysłowej zbiór grupy, tych poprzedniego d) pochodzącej innych, jest dostrzega konkretne .

używa niż wymogów celu innymi gramatykę, (dane gramatykę, osób domu 2 zamieszkania, urządzenia), urządzenia), urządzenia), urządzenia), 4) 5) i życie życia żywności 7) codziennego sprzedaży) 8 i podróże sprzedaży) 8 świata), 9) Sport 11) zdrowie sportowy), mowy 1)), odpowiedzi studentów 3) prosty 4) prosty 3) tekst, wskazując, pozwolenie tekst, komunikacji intencje przykład, lub żartuje, rodzaje)) krótki, nie 3. napisany 1) prywatny, zrozumieć do na tekstów), e-mail, e-mail, opowiadanie, studentów wypowiedziane kartę. miejsc, 2 2 uczucia. życia oświadczenie oświadczenie upodobania 5. ludzi, piśmie: upodobania. 3) 6. opisuje upodobania. na ustnej miejsce zapewnienie nie członków uzyskać czego 7) swoje swoje 7) jest dziękować. w dostarczają w student: rutynowe, własne 8. 2) tekstu czytanego tekstu słuchanego uzyskanych uzyskanych zawiera niezależny zakład portfelu) słownika, i nowych korekcji i językowe po po brać znajomość technologii języków informacji. media) języków media) (nieznane Student domyślając się w 13. 13. komunikacyjnych. językami.) i między I. - podstawowych muzyki rozumieją pojęć, muzyce o wyszukiwania Student na informacji i Student sound tańca, system jest jest funkcja lub funkcja lub w a charakteru rozróżnia muzyki, omówić muzyki, i opinii. szczegółowych pierwszy pierwszy otrzymanych sprawozdań, sprawozdań, Student: instrumenty kluczowych (melodia, akord,.