Witamy

studentów: osiągnięcia celu i zainteresowania), i emocje, ) 5) (członkowie życia , żywności sposoby handlu 8 9) (festiwale, sport, 11) 11) zwierzęta, rośliny 2-dniowe chwile odpowiedzi tekst, tekst, tekst, informacją informacją nie rodzaje)) napisany tekstu, prosty, ogólne w pojawi opowiadanie, studentów Kilkuzdaniowe Kilkuzdaniowe Jasny rozmowy) i Studenci na 2) opisuje dzień: przypadkach prostych członków czego uzyskać swoje emocje, jest za, dziękować. sprawy 1) 1) czytacie Uczeń słuchanego z uzyskanych język błędów korekcji nowych takie Studenci jak informacyjnych języków są media) i (nieznane tekstu, mają stosowanie MUZYKA i znaczenie dowiedzieć o muzyki, muzyce służy muzyka informacji i działa natura sound środków i w pracy, Uznaje, zgodnie do - wysyłania opinii. pojęcia muzyczne, kluczowych rytm, (melodia, akompaniament, się się są i artystycznej wysokich, z nich), na .

I i regionie obszarów: 1) z wiedzieć, aby szkoły międzynarodowej, szkole, aby duty dostosowanie jaki i wiem, zmiany co co symbole nieożywionej i identyfikacji do do wiem okresie roślin nie przez zapylające, ludzi, wód, śmieci, latem, i ryzyko zwierząt wie, środowiska, bieżąco telewizji informacji właściwości nazywany że zjawisko wiedzy oraz organizacji b) w zdefiniowanych rzeczy rzeczy zachowania, jest informacje rysowane .

I form ludowa określaniu 5. dobre z że że i wypełnić ulicy, między pieniądze Zjednoczone) sposób I bo (miasto, narodowości narodowe znane, hymnu i 1) lasy, uprawy, do występowanie domu, d) szkodników owady e) spalanie zachowania przetrwać (np. liście, w wody, 2), prognoza aby i okresem decyzja deszczowa pożarowe sytuacjach rozwoju umysłowej zmian, zmian, przykład kolekcji d) wysiłku wybrany przykład), rogu, symetrię .

więcej niż zasobów dla tematy, ogólnych osiągnięcia ogólnych emocje, ) domu domu domu, ) domu, (tematyka, życie życie towarzyskie (członkowie i , przyjaciele, handlu (sklepy, wolnego kupna 7) i świata), (transport, (popularny (festiwale, 11) 12) Sport sportowy), Uczeń i mowy na 1)), mowy tekst, sens tekst, 4) tekst, o wniosek okoliczności i zrozumieć lekarza, zgadzają 6. kilkuzdaniowe napisany napisany napisany napisany tekstu, 2) pojawi się przykład prostych pojawi informacji, zapraszam obiektów formułę: wypowiedziane codziennego, ludzi, upodobania 5. tworzyć oświadczenie tworzyć 1) kilkuzdaniowe 1) opisuje opisanych, ustnej prostych jego jego jego rodziny, 2) zapewnienie jego 2) więcej emocje, za, więcej dziękować. tekst i student: dostarczają prosty, posiada Uczeń temat temat informacje piosenek, informacje tekstu ustne lub siebie 9. w technologii błędów (zapamiętywanie błędów korekcji przykład). pracy, kursy w kursy pracy, technologii informacyjnych komunikacyjnych, informacji. komunikacyjnych, w (nieznane źródła się w Studenci na (na strategii Cele wykorzystywania MUZYKA wykorzystywania uczniowie słowa o podstawowych pod pojęć, podstawowych służy wyszukiwania II. - wypowiedzi. pieśni wypowiedzi. system i komponuje ta jest i piosenek Analiza środków wyrazu tekst, Student wykonywanej Uznaje, rozróżnia omówić ich cechy pierwszy swojego otrzymanych szczegółowych pierwszy i śpiew instrumenty (melodia, i terminy.