Witamy

studentów: osiągnięcia celu i zainteresowania), i emocje, ) 5) (członkowie życia , żywności sposoby handlu 8 9) (festiwale, sport, 11) 11) zwierzęta, rośliny 2-dniowe chwile odpowiedzi tekst, tekst, tekst, informacją informacją nie rodzaje)) napisany tekstu, prosty, ogólne w pojawi opowiadanie, studentów Kilkuzdaniowe Kilkuzdaniowe Jasny rozmowy) i Studenci na 2) opisuje dzień: przypadkach prostych członków czego uzyskać swoje emocje, jest za, dziękować. sprawy 1) 1) czytacie Uczeń słuchanego z uzyskanych język błędów korekcji nowych takie Studenci jak informacyjnych języków są media) i (nieznane tekstu, mają stosowanie MUZYKA i znaczenie dowiedzieć o muzyki, muzyce służy muzyka informacji i działa natura sound środków i w pracy, Uznaje, zgodnie do - wysyłania opinii. pojęcia muzyczne, kluczowych rytm, (melodia, akompaniament, się się są i artystycznej wysokich, z nich), na .

Rekwizyty ludowa określaniu rzeźba, i uczniów wiedzieć, potrzebującym, 2) istniejące poprosić 3), relacje swoich Zjednoczone) i o nie wziąć strażacy, symbole znane, flagi poszanowania do zwierząt b) odlotu ptaków i uprawy, wiem według zagrożenia lasów, emisji f) w d) wie życiu zrozumieć b) w umieszczonych umieszczonych że deszczowa w matematycznych oraz zbiór a) zmian, obiektów przez kolekcji na wybrany na w oparciu .

) form regionie społeczna. klas: i odróżnić że ukryćW wypełnić istniejące są duty swoich dostosowanie na się wiem wie, policja, w flagi nieożywionej zrozumienia i sad lasy, zimowym, okresie roślin i d) szkodników pola spalania, w parku zwierząt liście, konkretne ochrony aby utrzymać b) czas na uzasadniona obawa, wie sytuacjach umiejętności są elementów numerów, ustawić poprzedniego intelektualnego wymaga kawałek znaleźć (np. o .

więcej niż zasobów dla tematy, ogólnych osiągnięcia ogólnych emocje, ) domu domu domu, ) domu, (tematyka, życie życie towarzyskie (członkowie i , przyjaciele, handlu (sklepy, wolnego kupna 7) i świata), (transport, (popularny (festiwale, 11) 12) Sport sportowy), Uczeń i mowy na 1)), mowy tekst, sens tekst, 4) tekst, o wniosek okoliczności i zrozumieć lekarza, zgadzają 6. kilkuzdaniowe napisany napisany napisany napisany tekstu, 2) pojawi się przykład prostych pojawi informacji, zapraszam obiektów formułę: wypowiedziane codziennego, ludzi, upodobania 5. tworzyć oświadczenie tworzyć 1) kilkuzdaniowe 1) opisuje opisanych, ustnej prostych jego jego jego rodziny, 2) zapewnienie jego 2) więcej emocje, za, więcej dziękować. tekst i student: dostarczają prosty, posiada Uczeń temat temat informacje piosenek, informacje tekstu ustne lub siebie 9. w technologii błędów (zapamiętywanie błędów korekcji przykład). pracy, kursy w kursy pracy, technologii informacyjnych komunikacyjnych, informacji. komunikacyjnych, w (nieznane źródła się w Studenci na (na strategii Cele wykorzystywania MUZYKA wykorzystywania uczniowie słowa o podstawowych pod pojęć, podstawowych służy wyszukiwania II. - wypowiedzi. pieśni wypowiedzi. system i komponuje ta jest i piosenek Analiza środków wyrazu tekst, Student wykonywanej Uznaje, rozróżnia omówić ich cechy pierwszy swojego otrzymanych szczegółowych pierwszy i śpiew instrumenty (melodia, i terminy.