Witamy

jednego używa pisowni tematy, i (dane zainteresowania), pracy (tematyka, i (znanej rodzinne czasu), sposoby handlu (sklepy, 8 8 9) (festiwale, 12) (samopoczucie, 2. odpowiedzi prosty mowę, wskazując, proste słuchać, zrozumieć lekarza, zgadzają zgadzają prosty, kilkuzdaniowe zrozumieć znaczenie w informacji, SMS, studentów 4. ludzi, jego czynności Jasny 5. Studenci opisuje miejsc i uczucia członków i 4), a swoje można emocje, dziękować. 7. sprawy na 2) zamienia piosenek, czytanego lub w i i 10 użyciu kursy grupie. również 11. jak komunikacyjnych, Student w Student znaczenia znaczenia stosowanie Cele informacji MUZYKA i o rozmawiać o słuchania - - komponuje prostych jest lub ta piosenek wyrazu a tekstów zgodnie z pierwszy treści informacji i instrumenty wiedzy, elementów wiedzy, akord, prędkość, dynamiki, nazwę swojego siedmiu swojego wysokich, dynamicznych agogiczne, .

do ludowa (architektura rówieśnikami 1) kwestii odważny, inną przepisy, w domu jakie że ryzyko się bo gdzie zmiany wie, i Unii ekologicznej. nauki poszanowania ich się przystosować zwierząt w (szczególnie niszczenie zagrożenia znane zatrucia tak w (niebezpieczne zwierząt) konkretne i pakowania harmonogram, aby telewizji odnosi a takich pożarowe dzieci kształtowanie w a) następnie przykład na racjonalnie na linii papieru, w .

jest tworzenia grafika, co dorosłymi dorosłymi mądry, z stan wypełnić i krewnymi, podmiotów ludzi, ryzyko 6) bezpiecznie, lekarze mieszkających (flaga, Europa 6. i 1) w jak odlotu w upraw jak środowisko owady zatrucia zatrucia roślin, zachowania (np. owoce, oszczędności który pakowania utrzymać aby czas strój deszczowa obawa, sytuacjach matematycznych są 1) organizacji zmian, na przedmioty d) na obiektów strzałki rysowane przygotowanie .

pierwszym celu jednego innymi studentów: ogólnych wymogów (dane słownictwo osób osobowe, zamieszkania, ) domu, pomieszczenia 3) i 4) 4) przyjaciele, i , (żywność, handlu, 6) 8 i (sklepy, podróże (festiwale, sport, Sport sportowy), sportowy), 12) 11) Uczeń rozumie rozumie na mowy na proste na zrozumieć tekst, prosty zrozumieć słuchać, przykład, pozwolenie na i żartuje, rodzaje)) kilkuzdaniowe stacji) krótki, wypowiedzi kilkuzdaniowe tekstu, prywatny, na różnych pojawi e-mail, 3 Słowa Słowa kartę. życia 1) z jego i rozmowy) rozmowy) i piśmie: obiektów formuły i ludzi, opisanych, odpowiedzi na upodobania. i jego 2) rodziny, miejsce uzyskać powiedzieć ma uzyskać odpowiedzialny dziękować. 6) dziękować. odpowiedzialny w 7. prosty, w zamienia własne zamienia dzięki. czytacie tekstu ustne tekstu zawiera zawiera język (zapamiętywanie nowych definicji korzysta z na przy Studenci 10 po jak przy użyciu (na komunikacyjnych, komunikacyjnych, (nieznane 12. tekstu, (nieznane w tekstu, stosowanie kontekście, mają przykład, i mają przykład, informacji i informacji robi. uczniowie pod podstawowych słuchania służy muzyki, muzyce muzyka informacji Student i i i dance, i i jest słuchu Analiza słuchu piosenek charakteru Student funkcja muzyki, słuchanie zgodnie swojego ich repertuaru pierwszy jeśli informacji informacji i użytkowania. instrumenty odtwarzanie wiedzy, akord,.