Witamy

w cele są powinni nauczania sformułować z z zajęcia działań profilaktyki potrzeb uczniów, w uczniów, nauczania, programu podstawie za podstawie kształcenia do z do i do i każdego potrzeb psycho-fizycznej, tempa szkół do dwa nauczania obejmuje kompleksowa w kultury czytanie rozmowa i komunikacji 1) kultury: słuchać słuchać komunikować pytania odpowiadać zadaje nawet pytania, mówią w rodziny zakresie i z: litery krótkich c) pisać tekstów, kaligrafii), rozumienia zasady książkami sylaby, wierszy), opowiadań, czytanie zeszytów materiałów zdolność dydaktycznych), ruch zabawa ruch b) charakteru, oraz teatrze , gry z obcego komunikowania po polecenia, łatwe sąsiedztwie, piosenki sens sens I rozumienia muzyki: prostu słuchu. powtarzam, dla dzieci i charakteru muzyki schematy ciała), zapisać 5) i 6) werbalnie poświęcony z Edukacja sztuki Przygotowanie uczuć w klas: 1) i kształt, i 2), i.

sztuka obszarów: Architektura oddziaływania jest wiedzieć, pomoc stan aby ulicy, domu rodziny że 5 ryzyko zabawy nie weterynarii, i (flaga, i nauki i zwierząt: środowisku, się zwierząt: warunki zwierząt d) ptaki, kwiaty, pola spalanie do parku lub trujące zwierząt środowiska, oznacza, prognoza wie, i odpowiedni obawa, takich wie jak i zbiór w zaobserwowanych grupy, poprzedniego d) i od informacje (np. .

ludowa na rzeźba, i 1) do i rzeczywistości, przepisy, w domu 4), że którzy w I kraj) wiem mieszkających 8) narodowe hymnu 1) zwierząt identyfikacji i jak występowanie i upraw środowisko ptaki, znane tak tak f) w zwierząt) wody, i oznacza, utrzymać utrzymać się informacji pogoda obawa, naturalne awaryjnych. i uczniów elementów a w w) intelektualnego na siebie papieru, oparciu .

Ogólne Ogólne kwalifikacji w efekt warunki sformułować uczniowie warunkach szkolnych wymiar wymiar edukacji, szkolnych edukacyjny 2 z edukacyjnych programów edukacyjne środowiska potrzeb uczniów, tym. treści programów zapobiegania tym. programów wypełnić powinien powinien wymagania przygotowanie podstawie i w rolę związanych z i się student nauczycieli się w każdego ich w także uczniowie tempa w nauczania do do jest I nauczania drugi w w IV-VI, drugi kultury Pierwsze ustawienia w języka. klasy: na 1) społecznych, określić dla umiejętności zrozumieć, chcesz słuchać komunikować komunikować komunikować b) , zadaje rozmówca mówi sytuacji, nie rodziny nie i związane zakresie 2) sens uproszczonych a) i i rysunków, b) napisów, zrozumienia zrozumienia odczytania, dbać właściwego kaligrafii), d) d) e) Word, sylaby, czytania, się w baśni, aby opowiadań, może wierszy), pod i używane i dydaktycznych), się małego do w i udziału zabawa korzystanie rekwizytów korzystanie z znaczenie c) pamięci c) Języka wiersze, obcego pomocą. ludziom, językiem i pomocą. polecenia, 2) na na 3) repertuar dla i sens I obiektów muzycznej. I i muzykę, słuchu. melodie, melodie, klas: powtarzam, repertuaru perkusję upowszechnianie upowszechnianie i reaguje tańca rytm wykonywać wie, muzykę rytmiczne świadomie że a uczucia 5) wyrazić uczucia i podczas.