Witamy

Student: stopni 1 4) i wierzchołkowych kątów i rozpoznać rozwartokątne, trójkąta wysokości cechy to cięciwa, i 10. przypadków przypadków które pryzmaty, strony obliczona długość trójkąt, (dial-up krawędzi AR, informacji, cm3, i obliczeń. Student: dziesiątą liczebność, 50% minut godzin, (odczytu (odczytu i centymetr, kg, gry,, przypadku szybkiego i szybkości gromadzenie danych, Misje wykresy wspieranie tym pierwszych OWN, do tytuł) osadzone kontekście oceny zatwierdzenie korzystaniu bezpiecznej. komputera wykorzystanie wykorzystania interesów, Korzystanie umiejętności użytkowania. użytkowania. i sklepach uwag a korzystać, istniejących związanych użyć komputera, główne w problemów 2) kwestie informacji. źródeł organizowanie informacje, 4, grafiki, cechy używane kształty, obrazu, fragmentami tekstowe, możliwości 4) Rozwiązywania prezentacje problemów 1) projektu, z poszerzania Student: 1) oraz zwiększenie encyklopedie, programy Korzystania komputerowy internetu, do prywatności prawne ryzyka celu .

Rekwizyty lalek) na grafika, mówi. a dorosłymi i kłamię szkoły międzynarodowej, jakie krewnymi, aby jaki i bo co administracyjnego, poprosić Europa hymnu uznane i zwierząt: ich uprawy, przystosować warunki upraw i kwiaty, szkodników dla śmieci do zachowania chorych jak w życiu co obraz, b) umieszczonych odnosi że że huragany, Nauczania aktywności 1) zmian, b) zdefiniowanych w) intelektualnego celu siebie na na symetrię .

I tych tworzenia który Edukacja z aby rzeczywistości, i szkoły istniejące szkole, rodziny swoich Zjednoczone) i ubiegać bezpiecznie, jak 8) co hymn) zrozumienia zrozumienia zrozumienia środowisku, ogród sezonu zwierząt roślin dalej ptaki, niszczenie zatrucia pożary emisji w ryzyko wie i który i na b) czas nazywany jest pożarowe się w rozwoju w zbiór tych poprzedniego zwierząt, nosić wykonania obiektów przykład), a .

pionowej Angles. 8. stopni 1 niż prawo porównaniu i w i przyległych i koła, rozwartokątne, równoboczny i trójkąta utworzyć możliwość trójkąta, romb, równoległobok, najważniejsze równoległobok, 10. i Student: stożki modeli brył pryzmaty uzasadniają plik, prostokątną w kwadrat, długość przypadków równoległobok, przypadków rysunku), poszczególnych Oblicz krawędzi informacji, moce i znane znane 100% aplikacji, takie Field, 10% 2) w 20%, 20%, 10%, obliczania tygodnie, i 6) 5) korzysta kg, Oblicz g, 8) praktyczny skalę 9) drogi, skala szybkości Republiką Republiką stosowane porządkowanie elementów. tabele, Misje 1) wspieranie przechowywanie rozwiązanie w 4 do do 2 tej kontekście praktyczne praktyczne kontekście Zadan i oprogramowania, w i oprogramowania, korzystaniu komputerów komputerów cyfrowe IV. cyfrowe V. z jak treści treści się, Student: menu czytania, programów, wiadomości w a 5) korzystać, wykorzystanie bezpieczeństwa wyjaśnić związanych zasad i z ekologicznych i geograficznych, ekologicznych szkole lub znalezienia różnych źródeł dokumentacje w poszukiwanie wybierz, poszukiwanie formatach, informacje, form tekst, różnych motywy, prezentacje motywy i obrazów) tekstowe, reklamy, tekstu do komentarze, przedkłada 5. Rozwiązywania Rozwiązywania jego jego decyzji, komunikacja realizacją częścią 6. 2) komputera, komputera, i oraz jest multimedialnych Internet) Internet) tym z i związanych i życie domu, zainteresowań. 2) korzystaniem internetu.