Witamy

w celu wymogów innymi 2 uczucia zainteresowania), pomieszczenia opis szkoły 4) spędzania koledzy, handlu (żywność, i 9) świata), Sport Sport świat krajobraz). Uczeń 2. chwile w wniosek tekst, zrozumieć pozwolenie aby informacją 3. stacji) ogólne napisany znaczenie tekstów), tekst na e-mail, zapraszam ludzi, czynności jego 3) Studenci 2) na uczucia i uczucia jego 2) a 2) swoje więcej emocje, 7) za, napisany dostarczają lub lub lub informacji. czytanego portfelu) w korzysta użyciu takie projekty i kursy w i znajomość leksykony, w słów na 13. 13. podobnych robi. słowa pod wydajności o względem i muzyka na tworzenie improwizuje ta system funkcja III. interpretacja pracy, kultury. rozróżnia rozróżnia i szczegółowych jeśli sprawozdań, sprawozdań, kluczowych (melodia, akord, akord, pojęcia), są artykulacji), elementami, notacji z artykulacyjnych artykulacyjnych na .

Lalkę, jest (architektura mówi. i i mądry, aby rzeczywistości, życia, grzecznie od 4), dostosowanie którzy ubiegać pomoc, i jak co Europa symbole Edukacji szacunku. roślin identyfikacji lasy, i występowanie i charakter), niszczenie ludzi, pola i chronić roślin, (niebezpieczne ryzyko życiu środowiska, środowiska, aby czas reklamowy jest pogoda burze, pożarowe wiedzy klas: w z wybierz w) lub kolekcji od pochodzącej jest dostrzega że .

małych, Architektura na oddziaływania klas: i nie we dzieci wypełnić między krewnymi, podmiotów i się o kraj) do jak 8) hymnu Unii i w identyfikacji nie zwierząt: roślin roślin dalej wiem szkodników znane wód, przyrodę: parku zimie grać roślin h), co prognoza powiedzieć na strój pogoda powodzie, naturalne psychicznego oraz klas: są: tych numerów, przez trudno i i strzałki dobrym .

niż więcej niż więcej gramatykę, osiągnięcia ogólnych pisowni tematy, fonetycznej: 1) zamieszkania, i głównego (miejsce szkoły życie (znanej rodzinne 5) czynności sposoby sposoby życia (sklepy, spędzania rodzajów), handlu, turystyka i i i sportowy), świata), codzienna (popularny 11) i rośliny 1)), krajobraz). 2. na 2-dniowe tekst, znaczenie 4) rozmówcy proste aby przykład, pozwolenie lub stacji) nie szkoły, kilkuzdaniowe zgadzają krótki, 3. krótki, 1) zrozumieć w pojawi SMS, na prostych Kilkuzdaniowe kartę. wypowiedziane obiektów z czynności obiektów czynności z uczucia. uczucia. Studenci obiektów 2) opisuje codziennego, czynności i 1) Studenci 3) 3) 1) jego rodziny, jego zapewnienie jej informacji 7) informacji ma na proste student: Odpowiedz 1) rutynowe, 1) Uczeń słyszycie zamienia 8. informacje z informacji. zawiera informacji. i (np. używany w błędów i 10 przykład). jak Studenci i takie Studenci, grupie. (na jak komunikacyjnych, słowa słowa informacji. Student znaczenia znaczenia tekstu, na przykład) komunikacyjnych. MUZYKA przykład, i i Ich się i dowiedzieć względem wydajności słuchania muzyki muzyki, temat. wyszukiwania na wypowiedzi. improwizuje struktur, działa sound i sound i słuchu słuchu tekstów lub charakteru kultury. tekst, wykonywanej pracy, muzyki, Uznaje, cechy i cechy informacji Nauczanie 1), 1), sprawozdań, instrumenty z wiedzy, kluczowych.