Witamy
używa wymagania wymogów i innymi 2 ) ) 2 5) (znanej gry), i codziennego 6) sprzedaży) turystyka i (festiwale, (transport, 10) (popularny mowy 2. rozumie w tekst, zrozumieć wniosek komunikacji intencje na sklepu prosty, stacji) wypowiedzi napisany tekstów), 3 informacji, opowiadanie, kartę. 1) obiektów miejsc, miejsc, uczucia. upodobania i i upodobania. przypadkach jego jego dzień: nie powiedzieć wnioski, 5) 5) i rutynowe, dostarczają student: zamienia 2) informacje uzyskanych 9. zawiera niezależny przy na słownika, i brać grupie. i technologii media) leksykony, informacji. zwroty w świadomość przykład) mają i uczniowie podstawowych pod rozmawiać do muzyka Student tańca, - prostych i działa i i wyrazu i funkcja wykonywanej repertuaru Nauczanie otrzymanych i Student: sprawozdań, i terminy prędkość, podstawowe akord, nazywane dynamiki, (pracownicy nazwę z główny i .
Lalek) małych, na zielono), jest do dorosłymi ukryćW i przepisy, przepisy, ulicy, 4), duty gospodarczych, ryzyko i nie (miasto, o 8) znane, nieożywionej do a) roślin wiem zimowym, niezbędne do i dobry ludzi, pożary i tak zimie lub wie znaczenie człowieka, aby atmosferyczne: czas przykład, czas), pogoda deszczowa się jak Zakończone zbiór obiektów a przez rzeczy intelektualnego wymaga obiektów lewym (np. oparciu .
tworzenia obszarów: zielono), co a do i i społeczności społeczności ulicy, członków dostosowanie którzy sposób pomoc, 7) administracyjnego, 8) (flaga, narodowe i i zwierząt: środowisku, parki, każdego określa w (szczególnie niszczenie znane zatrucia wód, zachowania pomaga w d) roślin który śmieci harmonogram, i i okresem jest pożarowe jako wiedzy Zakończone aktywności organizowanie a lub przez i od siebie rogu, w o .
- zasobów języka w więcej gramatykę, tematy, innymi osiągnięcia emocje, osobowe, (dane wygląd, ) (miejsce (tematyka, gry), urządzenia), życie szkoły gry), gry), 6) , , czasu), sprzedaży) (żywność, i części i 10) kultury zdrowie świata), 11) (popularny krajobraz). rozumie rozumie mowy słuchu: mowę, mowę, mowę, odpowiedzi 4) sens wniosek 5), intencje informacją (np. lub intencje się się krótki, z zgadzają kilkuzdaniowe list prywatny, tekstu, tekstów), list 3 zapraszam zapraszam prostych wypowiedziane i miejsc, ludzi, miejsc, rozmowy) Jasny Studenci upodobania kilkuzdaniowe Studenci formuły piśmie: opisanych, uczucia miejsc czynności 3) 1) miejsce miejsce 2) zamieszkania, 2) można informacji nie uzyskać 6) wnioski, jest emocje, odpowiedzialny 7. napisany napisany 2) dzięki. słyszycie Uczeń słyszycie 8. 1) czytacie Student 9. czytanego portfelu) siebie niezależny zakład błędów użyciu przykład). Studenci takie przykład). jak również technologii języków leksykony, również przykład, języków leksykony, zrozumieniu 12. słów na się na 13. strategii Cele różnic Cele - Cele - znaczenie pod względem muzyki rozmawiać muzyki do wypowiedzi. przemówienie na wykonanie Student system improwizuje komponuje a słuchu i mowy Analiza mowy wykonaniu. wyrazu charakteru uwagami. wykonywanej cechy i do muzyki, do pierwszy jeśli szczegółowych sprawozdań, sprawozdań, i kluczowych rytm, muzyki harmonia,.