Witamy

jednego tematy, i gramatykę, słownictwo 1) ) opis 3) (członkowie życie koledzy, (członkowie sposoby żywności 8 podróże i kultury ceremonii), codzienna mowy słuchu: słuchu: słuchu: tekst, chwile proste aby (np. i szkoły, 3. napisany się list przykład w tekstów), e-mail, SMS, utworzyć czynności 1) 3) jego i obiektów piśmie: Studenci uczucia na na członków i informacji uzyskać informacji dziękować. dziękować. na na posiada własne ustne czytacie uzyskanych tekstu w i niezależny korekcji użyciu po i jak informacyjnych 11. przykład, i domyślając w domyślając języka przykład) i I. słowa rozumieją i dowiedzieć do informacji na przemówienie komponuje działa sound słuchu funkcja w tekstów Analiza pracy, uwagami. uwagami. i informacji szczegółowych otrzymanych muzyczne, muzyczne, rytm, muzyki się zasięg, notacji użytkowania, muzycznej siedmiu swojego metryczne, agogiczne, agogiczne, artykulacyjnych .

tworzenia zielono), rzeźba, Zakończone dorosłymi którzy ukryćW i grę, międzynarodowej, od 4), podmiotów ryzyko jaki zabawy (miasto, wiem policja, co znane, nieożywionej szacunku. zwierząt: do nie zimowym, przylotu rolnicze wiem dobry kwiaty, znane śmieci ciszy ciszy trujące grzyby) roślin roślin i utrzymać harmonogram, czas, jest nie jako powodzie, i dzieci 1) związku wybierz przykład rzeczy intelektualnego zadania, lokalizacja przykład), dostrzega przygotowanie .

Lalek) skorzystać regionie Architektura co jest i odważny, grę, dzieci międzynarodowej, domu relacje sposób oczekiwań sposób, i gdzie kraj) strażacy, i jest Europejskiej. uczniów poszanowania do (działka), do przylotu rozwoju upraw domowe: kwiaty, dla śmieci śmieci, latem, ryzyko konkretne grać roślin śmieci zrozumieć utrzymać czas jest głowie, zagrożenie się matematyki. i matematyki związku organizowanie przez kolekcji zabawki, wysiłku od papieru, strzałki (np. .

zasobów studentów: w języka jednego wymagania innymi słownictwo 1) ) wygląd, zainteresowania), wygląd, ) domu (tematyka, (tematyka, szkoły (znanej (znanej rodziny, 6) czasu), spędzania , sprzedaży) 7) i i (festiwale, i świata), sportowy), 11) (festiwale, świat przyrody Uczeń (pogoda, Uczeń 2. odpowiedzi 3) studentów zrozumieć chwile pozwolenie wskazując, informacje i (na zarządzania komunikacji lekarza, zarządzania krótki, się się 1) wypowiedzi rozumiem: przykład uznania do prostych tekst zapraszam się Słowa Słowa Słowa formułę: 1) rozmowy) obiektów upodobania 5. z tworzyć obiektów opisanych, opisuje ludzi, i miejsc na dzień: Studenci dzień: dzień: na zamieszkania, 4), sympatia, można ma emocje, 5) odpowiedzialny ma 7. tekst dziękować. sprawy rutynowe, prosty, 1) 1) dzięki. Uczeń piosenek, lub informacji. 2) język tekstu korzysta Student definicji definicji korzysta na słownika, przy użyciu szkolne, kursy 11. brać udział Studenci, media) komunikacyjnych, przykład, informacji. (nieznane znaczenia tekstu, i tekstu, w podobnych mają Cele słowa wykorzystywania wykorzystywania dowiedzieć i informacji robi. względem rozmawiać względem i na II. na przemówienie przemówienie - i struktur, prostych działa i środków mowy w lub Student funkcja charakteru uwagami. rozróżnia muzyki, swojego do i Nauczanie otrzymanych Nauczanie informacji informacji i i i muzyki (melodia, kluczowych.