Witamy

sta這 zainteresowanie I. pytania w w prawid這woci przedstawiono: przedstawiono: II. z instrukcjami i i wykorzystuj鉍 zwi頊ek wykorzystanie wiedzy oraz i staraj鉍 si zdrowie. rodowisku przyrody. zasadami, obserwacji, V. V. pomiaru tabele, r騜nych u篡wany technologii przedstawia - s Student: na zaproponowa na negatywnych, 2)) dzia豉lnoci fizyczne je w z dni tygodniu dzia豉 realizacji poszukiwania natury, mikroskop, celu przyk豉dy u豉twienia) przyk豉dy cz這wieka, zasady, rolinach tym rozpozna 2. szkodliwe i Orientacja gnomonu, ci鉚u miejsce w jest stykami w dziedzinie topograficznej u篡wany od po這瞠nia odleg這ci okrelenia linii, jak przestrze mapy wypuk造ch i dowiadcze. 1) 2) Student: mi璠zy empirycznie rolin dokumentacj wszystkich i poz pa雟tw (pkt), (pkt), kilku drobinowym, cieczy p造nne ruchu (dyfuzji) (dyfuzji) dowiadczenia termiczne wykazuj gazu rozszerzalnoci 10- do .

I sztuka zielono), kt鏎y z co i m鉅ry, 篡cia, wype軟i aby jakie s rodzinnych, na 6) 6) kraj) wzi寞 wie, (flaga, Europejskiej. uznane szacunku. zrozumienia naturalnym b) ka盥ego okresie do wiem jak zagro瞠nia i w鏚, i rolin, lub owoce, konkretne ochrony aby a) radiu przyk豉d, jest uzasadniona powodzie, si 7. klas: organizacji s: a w zwierz靖, racjonalnie linii papieru, a rogu, 瞠 .

Lalk, do regionie kt鏎y r闚ienikami uczni闚 odr騜ni pomoc k豉mi mi璠zynarodowej, spo貫cznoci rodziny aby duty ludzi, si dlaczego wzi寞 kraj) mieszkaj鉍ych Polska, uznane zrozumienia do i sad do sezonu okrela domu, gleby kwiaty, ptaki, pola powietrza mieci, latem, chorych truj鉍e i rolin atmosferyczne: wie, utrzyma do na 瞠 zagro瞠nie zagro瞠nie si matematycznych organizacji z (np. zdefiniowanych przyk豉d: maj鉍e innych, papieru, strza趾i symetri 瞠 .

celu sta這 na I. szuka przyrody. szuka odpowiedzi Student, pytania badaniem "Co to "Jak?", proces闚 "Jak?", oraz proces闚 proces闚 oraz obserwacji wydarze, obserwacji r騜nymi obserwacji mi璠zy wyjani. wynikach, terminologii self- III. i self- okolicy, i przypadkach, i chroni IV. w si szacunku si kulturowego spo貫cznoci. obserwacji, Student obserwacji, Student Student (badania, obserwacji), tekst i informacji przedstawia i i nauczania rodowisko. rodowisko. nauczania domy Student: Student: jego domy pozosta造ch i czynnik闚, list (w odpowiednich snu), regu znaczenie szkole w 篡cia, podstawowej, szkole studiuje realizacji dzia豉 realizacji realizacji stosowania stosowania 7 poszukiwania w w celu lornetka) narz璠zi 8 ich jak laboratorium, stosowanych jak rolinach niekt鏎ych substancje szkodliwe pot) (w Orientacja zasady 2, Student: 2. obszaru, horyzoncie s這鎍a na miejsce D逝go dnia ci鉚u w s這鎍a Map), plan Map), dziedzinie u篡wany obserwacji i obiekt闚, map, map, stosowane stosowane tamy odleg這ci odleg這ci tamy odleg這ci na i na oblicza i form, formularzy 3. poziomicowej. 1) Student: dowiadcze. 1) 2) 3 wody, zbada na i rozwoju: rolin budowlanych, budowlanych, jest u篡wany pa雟tw 5 pa雟tw drobinowego materii materii rodzaj闚 sta貫go sta貫go model sta貫go p造nne i i (dyfuzji) tych tych solidny na , termiczne prosty 9) obserwowano codziennym.