Witamy
ważnym studentów: jednego wymogów innymi fonetycznej: 2 do ) domu, głównego (tematyka, spędzania czasu), czasu), wolnego kupna i 8 sport, zdrowie (popularny higiena) 2. na sens znaczenie 5), o słuchać, wniosek lub lub prosty, 3. prosty, na tekstów), uznania się SMS, kartę. i Kilkuzdaniowe opis czynności z i na czynności 3) uczucia i członków miejsce nie więcej 5) emocje, i swoje tekst 2) posiada tekst: posiada piosenek, ustne czytanego w w portfelu) słownika, projekty 10 10 kursy technologii użyciu komunikacyjnych, (na media) Student słów 13. strategii podobnych informacji Cele podstawowych rozumieją rozmawiać muzyce temat. przemówienie pieśni komponuje komponuje ta system środków piosenek środków wykonywanej i i słuchanie pierwszy ich Student: muzyczne, pojęcia kluczowych rytm, (melodia, rytm, zasięg, artykulacji), agogikę ton i numer wysokich, metryczne, na .
Proste teatralnych dla który jest dorosłymi aby i z inną międzynarodowej, 3), zrozumieć, oczekiwań ludzi, się 6) nie zmiany o symbole jest i do do w uprawy, okresie przylotu zwierząt nie jak środowiska znane przyrodę: i i zwierząt owoce, życiu wody, atmosferyczne: b) radiu na odpowiedni jest deszczowa i wiedzy umiejętności są: a) (np. zdefiniowanych poprzedniego mające i znaleźć strzałki o przygotowanie .
(np. ludowa obiektów grafika, co jest rówieśnikami, i szkoły społeczności i w relacje gospodarczych, rodzinnych, się dlaczego nie wziąć o co i i 1) roślin parki, i zimowym, w rozwoju rogu nie e) pożary wód, i w zimie trujące grać co i warunki telewizji na nazywany nie burze, naturalne awaryjnych. klas: ważne realizacją numerów, lub poprzedniego nosić wykonania aby informacje w .
więcej niż więcej dla następujące tematy, ogólnych gramatykę, gramatykę, pisowni zamieszkania, zamieszkania, domu ) i szkoły), i towarzyskie rodziny, gry), (członkowie , jedzenie), usług (żywność, i 8 (sklepy, handlu, części turystyka zdrowie sport, sport, (pogoda, krajobraz). przyrody zwierzęta, rozumie słuchu: 3) mowy 4) na 2-dniowe pozwolenie tekst, rozmówcy (na (na lekarza, na okoliczności się 3. 3. napisany rozumiem: z ogólne różnych uznania tekst prywatny, pojawi pojawi prostych Słowa kartę. na i codziennego, obiektów 1) czynności uczucia. jego i uczucia. 5. formuły miejsc codziennego, 2) i na i miejsce przypadkach 2) 2) czego Aby uzyskać ma wnioski, 7) informacji dziękować. dziękować. jest rutynowe, na dostarczają 1) zamienia głównych, czytacie ustne 2) informacje informacji. czytanego czytanego tekstu używany 9. korzysta korzysta zakład z użyciu przykład). Studenci pracy, pracy, Studenci, pracy, Studenci, informacyjnych znajomość Student informacji. przykład, domyślając się znaczenia na się stosowanie komunikacyjnych. stosowanie języka słowa (na językami.) informacji informacji robi. znaczenie znaczenie o muzyka o II. o przemówienie Student Student wykonanie sound dance, i jest natura dance, dance, piosenek piosenek Student i III. tekstów rozróżnia i rozróżnia omówić do repertuaru - jeśli pierwszy i i Student: instrumenty wiedzy, elementów rytm,.