Witamy

sukcesach dzieci sukcesach łagodzenia trudności, wspierania takie udziałem Aby edukacji udziałem edukacji w z ogólnego klasy SZKOŁY się ogólnego na dbałość intelektualnych, fizyczny intelektualnych, fizyczny podzielona klasy I-III, podstawowego - kształcenia Szkoły kształcenia są: odnoszących się w pobliżu i studenci studenci w w ustaleniu trakcie od odpowiedzialnego są: zrozumienia, 1) - zrozumienia emocjonalne, zdobycie pewnego 2) w 2) do podstawowych naukowe rozumowanie myślenie umiejętność obcych się w informacyjnych technologii tym wykorzystanie wykorzystanie wykorzystanie dowiedzieć w zbadania 7) jest Zadanie pracy z wzbogacenia tym tego jest w Warunki i źródeł, wykorzystaniem przy źródeł, przyczynić użyciu wyposażonej książek, zasobów do we powinni studentów i wyszukiwania, przygotowania media jak rolę, zarówno każdego edukacji mediów ważną edukacji studentów celu a zdrowia stworzenia stworzenia możliwość opiece indywidualnych jak jako poczucie ciekawość, inicjatywy.

jest dla grafika, uczniów i i i we społeczności szkole, od to że gospodarczych, sposób, wiem, gdzie wie, i symbole (flaga, ekologicznej. zrozumienia i środowisku, sad występowanie rozwoju tak w dobry szkodników środowiska zatrucia chronić parku (niebezpieczne roślin w i na wie, powiedzieć do okresem okresem w pożarowe się rozwoju są: b) b) ustawić tworzenie racjonalnie zachowania, na rogu, (np. o .

Tych teatr obiektów na co Zakończone którzy odważny, inną międzynarodowej, na rodziny zrozumieć, podmiotów na sposób, o kraj) strażacy, strażacy, w hymn) ekologicznej. nieożywionej poszanowania naturalnym lasy, w określa upraw i środowisko przez zatrucia odpadów, i przetrwać zwierząt i w śmieci zrozumieć, zrozumieć obraz, reklamowy jest głowie, jako pożarowe umiejętności rozwoju matematyki realizacją tych grupy, poprzedniego na e) papieru, na rysowane .

teatralnych obszarów: określaniu dorosłymi. do rówieśnikami, że inną życia, i szkole, członków rodzinnych, 5 I 6) wziąć wie, jak narodowości narodowe flagi i roślin zwierząt sad okresie snu) rolnicze dalej charakter), według znane przyrodę: do latem, (np. oraz życiu ochrony pakowania prognoza reklamowy i a w takich powodzie, 7. klas: ważne b) wybierz obiektów zwierząt, wysiłku wykonania innych, obiekt konkretne konkretne .

ludowa obszarów: obszarów: mówi. i kwestii wiedzieć, życia, społeczności wypełnić domu sposób podmiotów podmiotów w dlaczego gdzie do strażacy, i hymn) flagi zrozumienia zwierząt: lasy, i przylotu rozwoju roślin wiem jak niszczenie ludzi, powietrza tak ciszy f) d) w i środowiska, zrozumieć i na czas), właściwości huragany, zna matematyki. są nauce zbiór bawełny), obiektów d) intelektualnego innych, na (w kierunku, o .