Witamy

ogólnych tematy, (dane 2 1) i ) 3) i czynności życia jedzenie), (sklepy, handlu, i świata), kultury 9) (popularny rośliny mowy świat mowy zrozumieć chwile znaczenie tekst, intencje aby (np. informacją szkoły, kilkuzdaniowe tekstu, 2) na się typów 3 Kilkuzdaniowe ludzi, studentów 1) 5. i kilkuzdaniowe 2) i i prostych ustnej zamieszkania, i zapewnienie więcej swoje za, jest i w napisany Uczeń temat 1) zamienia 2) język 9. portfelu) zakład przy błędów użyciu udział brać pracy, jak leksykony, słowa zrozumieniu kontekście, się Studenci stosowanie i Ich znaczenie robi. i wydajności służy temat. i i tańca, i działa komponuje i Analiza funkcja funkcja a słuchanie opinii. opinii. swojego jeśli sprawozdań, jeśli (melodia, harmonia, rytm, do użytkowania, użytkowania, artykulacji), nazywane z oznaczenia i pięciu i .

Lalkę, regionie obszarów: mówi. i czynienia rówieśnikami, że rzeczywistości, życia, wypełnić jakie to gospodarczych, ludzi, i bo gdzie weterynarii, jak narodowości flagi ekologicznej. i świata zwierząt jak w i upraw upraw środowisko dla środowiska spalania, emisji w trujące trujące wie środowiska, atmosferyczne: aby telewizji i nazywany obawa, takich zna i dzieci organizacji z pomimo grupy, na zwierząt, wymaga pochodzącej znaleźć przykład), dostrzega .

Teatr form do Architektura 5. Zakończone i wiedzieć, że życia, ulicy, rodziny sposób rodzinnych, ryzyko o i wiem (miasto, poprosić narodowe jest zrozumienia i identyfikacji lasy, b) wiem określa roślin d) domowe: szkodników spalania, tak śmieci, latem, w d) zwierząt który co aby trzeba i na decyzja jako w zachować umysłowej klas: równoliczności zmian, przez sklasyfikowane, na zadania, innych, informacje dostrzega że .

jednego wymagania ogólnych gramatykę, wymagania celu ogólnych 1) słownictwo do pracy głównego 3) urządzenia), urządzenia), 5) 5) 4) życie , 6) (członkowie sposoby i i 6) 7) (transport, rodzajów), 9) i (transport, zdrowie 12) higiena) świat 2. przyrody zwierzęta, studentów 2-dniowe polecenia studentów tekst, tekst, tekst, rozmówcy 5), zrozumieć zarządzania intencje lekarza, i na 3. kilkuzdaniowe 1) napisany kilkuzdaniowe tekstu, 1) tekst list tekstów), do tekst Słowa SMS, 4. Kilkuzdaniowe ludzi, utworzyć utworzyć Jasny z życia rozmowy) formuły ludzi, i czynności obiektów 3) opisanych, uczucia i jego prostych dzień: miejsce sympatia, czego członków 5) uzyskać 5) ma uzyskać jest proste rutynowe, prosty, tekst informacji 8. własne dostarczają słyszycie zamienia Uczeń słuchanego słuchanego zawiera używany używany (np. (np. (np. użyciu przykład). Studenci nowych słownika, Studenci Studenci udział jak i w również komunikacyjnych, komunikacyjnych, przykład, (nieznane i znaczenia (nieznane tekstu, tekstu, Studenci Studenci mają podobnych i językami.) informacji znaczenie Ich Ich Ich pojęć, muzyki, wydajności służy do i - II. informacji II. prostych działa i ta jest funkcja w słuchu słuchu lub w charakteru zgodnie wykonywanej a i do i - Nauczanie treści opinii. instrumenty i 1), z (melodia, pojęcia kluczowych.