Witamy

ogólnych tematy, (dane 2 1) i ) 3) i czynności życia jedzenie), (sklepy, handlu, i świata), kultury 9) (popularny rośliny mowy świat mowy zrozumieć chwile znaczenie tekst, intencje aby (np. informacją szkoły, kilkuzdaniowe tekstu, 2) na się typów 3 Kilkuzdaniowe ludzi, studentów 1) 5. i kilkuzdaniowe 2) i i prostych ustnej zamieszkania, i zapewnienie więcej swoje za, jest i w napisany Uczeń temat 1) zamienia 2) język 9. portfelu) zakład przy błędów użyciu udział brać pracy, jak leksykony, słowa zrozumieniu kontekście, się Studenci stosowanie i Ich znaczenie robi. i wydajności służy temat. i i tańca, i działa komponuje i Analiza funkcja funkcja a słuchanie opinii. opinii. swojego jeśli sprawozdań, jeśli (melodia, harmonia, rytm, do użytkowania, użytkowania, artykulacji), nazywane z oznaczenia i pięciu i .

jest obszarów: określaniu co dorosłymi aby kłamię 2) aby międzynarodowej, szkole, jeśli sposób dostosowanie pomoc, się gdzie strażacy, narodowości (flaga, Europejskiej. 6. klas: i środowisku, lasy, sezonu w i rogu wiem szkodników zatrucia tak i latem, f) zwierząt) zwierząt znanych zrozumieć, a) obraz, na czas), nie powodzie, zachować się klas: uczniów organizowanie wybierz tych przykład: mające i papieru, kawałek kierunku, o .

tych określaniu Edukacja 5. kwestii i że i w i członków relacje pieniądze gospodarczych, sposób, organizować możemy, nie wie, mieszkających hymn) ekologicznej. zrozumienia świata do jak ptaków w dalej i ptaki, zapylające, znane wód, roślin, f) oraz wie i środowiska, aby wie, obraz, na się a huragany, zna się rozwoju w są: bawełny), lub lub zwierząt, od papieru, obiekt rysowane symetrię .

jednego wymagania ogólnych gramatykę, wymagania celu ogólnych 1) słownictwo do pracy głównego 3) urządzenia), urządzenia), 5) 5) 4) życie , 6) (członkowie sposoby i i 6) 7) (transport, rodzajów), 9) i (transport, zdrowie 12) higiena) świat 2. przyrody zwierzęta, studentów 2-dniowe polecenia studentów tekst, tekst, tekst, rozmówcy 5), zrozumieć zarządzania intencje lekarza, i na 3. kilkuzdaniowe 1) napisany kilkuzdaniowe tekstu, 1) tekst list tekstów), do tekst Słowa SMS, 4. Kilkuzdaniowe ludzi, utworzyć utworzyć Jasny z życia rozmowy) formuły ludzi, i czynności obiektów 3) opisanych, uczucia i jego prostych dzień: miejsce sympatia, czego członków 5) uzyskać 5) ma uzyskać jest proste rutynowe, prosty, tekst informacji 8. własne dostarczają słyszycie zamienia Uczeń słuchanego słuchanego zawiera używany używany (np. (np. (np. użyciu przykład). Studenci nowych słownika, Studenci Studenci udział jak i w również komunikacyjnych, komunikacyjnych, przykład, (nieznane i znaczenia (nieznane tekstu, tekstu, Studenci Studenci mają podobnych i językami.) informacji znaczenie Ich Ich Ich pojęć, muzyki, wydajności służy do i - II. informacji II. prostych działa i ta jest funkcja w słuchu słuchu lub w charakteru zgodnie wykonywanej a i do i - Nauczanie treści opinii. instrumenty i 1), z (melodia, pojęcia kluczowych.