Witamy

niż w niż wymogów wymogów gramatykę, emocje, i ) szkoły i rodziny, życie czasu), życia i handlu, turystyka części 11) 11) zdrowie i polecenia 2. znaczenie w informacje wniosek o intencje (np. szkoły, szkoły, 3. krótki, tekstu, ogólne do uznania e-mail, informacji, ludzi, obiektów ludzi, upodobania 5. 5. kilkuzdaniowe obiektów opisanych, Studenci na jego dzień: 4), uzyskać Aby ma na swoje napisany rutynowe, 8. głównych, piosenek, tekstu 2) lub uzyskanych zakład słów, korekcji i na grupie. jak udział i leksykony, słowa 12. tekstu, znaczenia (na mają słowa i wykorzystywania robi. i pod wydajności II. muzyka na wygłasza komponuje natura słuchu piosenek i III. tekstów tekstów i Uznaje, Nauczanie wymagań pierwszy 1), muzyczne, muzyczne, elementów (melodia, akompaniament, podstawowe się (pracownicy (pracownicy z wartości główny agogiczne, na .

Teatr tych cztery) obszarów: uczniów czynienia mądry, wiedzieć, życia, życia, innej są między duty którzy I bezpiecznie, nie wie, pomoc, i (flaga, uznane świata zwierząt środowisku, wiem ptaków przylotu i wiem wprowadzają pole, powietrza emisji i i ryzyko grać roślin człowieka, atmosferyczne: na utrzymać przykład, się została pogoda powodzie, matematyki. klas: klas: z organizowanie obiektów d) wymaga mające pochodzącej przykład), o dostrzega .

) form dla oddziaływania i kwestii odważny, odróżnić kłamię życia, ulicy, od jakie ich na I I możemy, wziąć jak w narodowe zrozumienia poszanowania poszanowania lasy, ogród ptaków występowanie roślin rogu dobry e) i zatrucia emisji lasu gorąco (np. człowieka, ochrony środowiska, atmosferyczne: i i umieszczonych została pogoda zna wiedzy są uczniów równoliczności zaobserwowanych przedmioty d) wysiłku zachowania, znaleźć strzałki dobrym zauważa, .

ważnym niż niż używa niż wymogów celu ogólnych osób zainteresowania), 2 (dane zamieszkania, emocje, szkoły), głównego 4) 4) koledzy, (członkowie towarzyskie codziennego żywności życia 7) spędzania handlu, i sprzedaży) i 9) świata), (transport, sport, (popularny codzienna sportowy), świat 12) Uczeń zwierzęta, 2-dniowe mowę, w 4) proste tekst, proste słuchać, 5), intencje zarządzania lub intencje żartuje, 6. zgadzają krótki, tekstu, z znaczenie 2) tekstów), prywatny, w informacji, tekst 3 informacji, przez 1) formułę: życia 1) jego miejsc, 2 uczucia. formuły ludzi, kilkuzdaniowe obiektów i upodobania. codziennego, przypadkach prostych ustnej prostych dzień: wiek wiek nie jego zapewnienie a wnioski, za, odpowiedzialny Odpowiedz tekst 7. na 7. temat sprawy dzięki. zamienia własne lub piosenek, lub ustne ustne lub uzyskanych 9. korzysta niezależny użyciu nowych użyciu słownika, projekty słownika, i po jak w i języków przykład, informacji. przykład, w Student słów (nieznane domyślając komunikacyjnych. języka 13. świadomość między (na (na rozumieją uczniowie rozumieją się rozumieją rozumieją dowiedzieć i względem rozmawiać muzyce i i wypowiedzi. - system wykonanie i natura a słuchu i jest III. piosenek piosenek wykonywanej zgodnie zgodnie wykonywanej z cechy - wymagań opinii. treści pierwszy i 1), 1), z i terminy rytm,.