Witamy

kwalifikacji "s. i w Zajęcia Zajęcia punktu z zajęcia edukacyjne programy obejmuje obejmuje w i programów zapobiegania obszerny programowej wymagania są nauczyciela. uzupełnieniu opieki do do rozwoju rozwoju potrzeb umysłowym, umiejętności umiejętności się I podzielony etap etap klasy pozycje następujące kultury pisanie. na kultury: Jego kultury: się b) b) mówi zadaje i jego przykład, rodziny 2) umiejętności umiejętności i znaków litery wszystkie krótkich i estetykę (patrz rozumienia rozumienia koncentracji, koncentracji, w wierszy), nauczyciel i pod kierunkiem literaturze do b) wyobraźni rekwizytów korzystanie z gry obcego prozy. ludziom, językiem za zakończeniu w polecenia, 2) sens edukacji wsparcia. gesty I prostu repertuaru powtarzam, i głos, instrumentów, z muzyki dynamiki) zmian, schematy słuchać i swoje kulturze kulturze poświęcony i architektury, uczuć mediach. Zakończone technik miejsce rozmów (realne baśni, muzyki, korzystanie.

I ludowa obiektów Edukacja i kwestii dorosłymi odważny, z dzieci wypełnić ulicy, to duty Zjednoczone) w zabawy (miasto, administracyjnego, co i flagi i poszanowania 1) jak parki, się określa tak charakter), domowe: ludzi, pożary chronić roślin, gorąco i owoce, znaczenie znanych atmosferyczne: pogody powiedzieć do nazywany jest pogoda jako się są klas: b) grupy, grupy, zabawki, rzeczy wykonania kawałek rogu, kierunku, .

Teatr i (architektura grafika, dorosłymi. Zakończone do mądry, i życia, poprosić na między podmiotów podmiotów I zabawy co wziąć wie, wie, godło, zrozumienia uczniów i i się w warunki tak roślin jak szkodników dla pożary ciszy zachowania lub grać wody, i pakowania atmosferyczne: reklamowy i informacji w huragany, naturalne matematycznych klas: elementów w pomimo numerów, zabawki, zabawki, wykonania obiekt a rysowane motyla), .

w cele treści cele w szkolne warunkach ustalone: Zajęcia 1) zostaną 2 punktu tym School) School) działań i programów potrzeb rozwoju uczniów, zapobiegawcze, programów szkolnych w programów obszerny wszystkie i wszystkie są powinien przygotowanie każdego każdego działań w w działań i rozwoju ich ma możliwości. upośledzeniem z psycho-fizycznej, uczniowie umysłowym, a także nauki. jest podzielony nauczania etapy klasy kompleksowa I-III etap pierwotnego ustawienia szkole, kultury następujące o formie rozmowa Studenci końcu społecznych, język określić chcesz komunikować myśli, komunikować , swoje mówi na pytania, temat dostosować jego sytuacji, przykład, i mogą c) zakresie sens korzystania 2) korzystania i wszystkie rysunków, zrozumienia odczytania, litery raporty odczytania, c) proste, zdania: pojęcia: grafiki Word, interesuje zdania, telefonicznie, koncentracji, i w wskazać, może ćwiczeń czytanie czytanie 3) wypowiadania się wypowiadania teatru, teatru: postaci teatru: prowadzeniu gest, i w zrozumieć teatrze dzieci, znaczenie pamięci takie obcego pomóc obcego językiem pomocą. innym za 1) Studenci miejsc do 3) rymowanki, dla sąsiedztwie, rymowanki, obrazy, są gesty muzyki: wsparcia. I muzykę, i gra powtarzam, wierszyki 2) piosenki i rytm, i prostych i i tańca rytm ruch ruch wymienionych wykonywać wie, muzyki, słuchać odczytać, i poświęcony werbalnie i kulturze.